Összes oldalmegjelenítés

2011. március 15., kedd

esti ajánló




Ma estére egy Mel Gibson filmet ajánlok, A hazafit, RTL Klub, 20.05.

Úgy megörültem, amikor megtaláltam, hogy a Kőszívű ember fiain és az Egri csillagokon kívül lesz más film is ma este. Aztán megnéztem a film ajánlóját a lentebb belinkelt oldalon, és teljesen megdöbbentem. Emberek azt kifogásolják, hogy ez a film nem illik március 15.-éhez. Én meg éppen azt kifogásolom, hogy egész nap olyan magyar történelmi filmeket kell néznem, amik egyáltalán nem érdekelnek. Ha meg akarok emlékezni március 15-ről, kimegyek valamelyik népünnepélyre. Esetleg a magyar közszolgálati televízió adjon le egy magyar filmet, hátha valaki megnézné. De azt kifogásolni, hogy az RTL Klub miért ilyen filmet tett be ma estére... Egyre többször keseredem el amiatt, hogy hol és milyen emberek között kell élnem.. De hát én biztosan nem vagyok elég magyar, vagy fene tudja..

Azért mindenkinek jó szórakozást a filmhez, ajánló itt: A hazafi

(A TV2-n 20.25-kor Bayern München- Inter meccs lesz, ha esetleg valaki hozzám hasonlóan szereti a focit is, egész jó rangadónak ígérkezik.)
michaela

1 megjegyzés:

Szász Hargita írta...

Szép ez a film amúgy, a kifogások meg mindenek mellett ;)